fbpx
לוגו NETWEB

מיתוג לעסק

הדבר החיוני במיתוג לעסק הוא העברת המסר של העסק שלך בצורה מדוייקת וברורה שקולעת ומבטאת את היחודיות של העסק שלך כלפי המתחרים, בין אם זה מוצר, שירות או אדם.
לנו ב-Netweb יש צוות מנוסה של מעצבים וכותבי תוכן יצירתיים עם יכולת לעשות מיתוג לעסק שלך ברמה גבוהה עבור המוצר או השירות שלך כי המטרה שלנו זה לקחת את העסק שלך ולתת לו את שיא תשומת הלב וההשקעה כדי שהחלום שלך יהפוך למציאות.

לוגו מקצועי משדר לאנשים מה העסק שלך גם בלי מילים, כשאנשים רואים לוגו טוב הם ישר מבינים על מה העסק אפילו לפני שהם קראו עליו, לוגו מעוצב היטב עוזר בבניית המותג שלך. הוא מייצג את העסק שלך בצורה וויזואלית והכל בתמונה אחת, לכן היא צריכה להיות מדוייקת ולשדר את ה"אני מאמין" של העסק שלך בצורה הטובה ביותר.

עיצוב לוגו טוב יכול לבדל אותך מהמתחרים שלך. אז למה חשוב ליצור בידול? במיוחד היום בעולם של תחרות חשוב לבסס תדמית בולטת משאר המתחרים שלך אנשים מחפשים כיום את הערך מוסף בכל שירות, ואם אתה העסק שתציג את הערך המוסף שלך והיחודייות שלך בצורה יותר טובה באופן טבעי הלקוחות יגיעו אליך. לדוגמא כיום יש מלא קוסמטיקאיות והתחרות רבה, אז כשנעשה לוגו לקוסמטיקאית אנו נבחן את השוק ונמתג אותה בצורה שדדגיש את היחודיות שלה משאר המתחרות ותציג אותה בצורה מיוחדת.

עיצוב לוגו טוב משדר מקצועיות. כל העסקים צריכים לשדר את המקצועיות שבעבודה שלהם ולתת תחושת ביטחון ללקוחות שלהם בין אם הם מספקים שירות או מוכרים מוצרים ולוגו מעוצב היטב עוזר בתהליך יצירת האמון בינך לבין הלקוח, הוא מציג את המחויבות שיש לך לעסק שלך וגם ללקוחות שלך. לדוגמא עורכי דין רוצים לשדר מקצועיות ואמינות, אז כשNETWEB  תבנה לוגו לעורכי דין היא תשדר את המקצועיות של משרד עורכי הדין ואת האמינות שלהם ישירות לתוך הלוגו, מה שיגרום ללקוחות לסמוך עליך ולתת לך לעשות את מה שאתה טוב בו.

לוגו טוב הופך אותך לבלתי נשכח. מכיוון שרוב האנשים הם וויזואליים רובם יזכרו את הלוגו של החברה יותר מאשר רק את השם שלה. כשהלוגו יוצר תחושת רצינות וקשר עם המוצר או השירות שלך זה יצרב להם בתודעה לפעם הבאה שתיהיה להם אינטרקציה עם שירות או צורך דומה, תחשוב לעצמך איך אתה זוכר את חברת אפל? או קוקה קולה? ככה אנחנו רוצים שיזכרו אותך.

לוגו מותאם אישית

לבלוט משאר המתחרים

עיצוב מקצועי​

כרטיס ביקור דיגיטלי

כרטיס הביקור הדיגיטלי הוא השיטה העדכנית ביותר לשיתוף פרטי הקשר של העסק שלך.הם נקראים גם כרטיסי ביקור ווירטואליים, כרטיסי הביקור הדיגיטליים עמידים יותר, חסכוניים ויעילים יותר מכרטיסי ביקור פיזיים. אחד היתרונות העיקריים של כרטיסי ביקור דיגיטליים הוא שאפשר לשתף אותם עם כל אחד, בכל מקום ובלי חשש שיגמרו כרטסי הביקור וגם להרוויח מזה שאנו שומרים על הסביבה שלנו נקיה וירוקה יותר. בNETWEB אנו מייצרים כרטיס ביקור דיגיטלי מקצועי שיציג את העסק שלך בצורה מדהימה! הנה כמה מעלות שיש בכרטיס ונקודות שאנו מיישמים כדי להבטיח שכרטיס הביקור שלך ישקף את העסק שלך ויפנה ללקוחות פוטנציאליים כמו גם לשותפים עסקיים בצורה יעילה וחכמה.

עם כרטיסי ביקור דיגיטליים, קל יותר ובטוח להעביר את פרטי הקשר שלך עם כל אחד ובכל מקום. עכשיו אפשר לשתף את הפרטים של העסק שלך גם עם אנשים שנמצאים במדינה או עיר אחרת בצורה קלה. ניתן לשלוח את פרטי הקשר QR במדיה החברתית או בדוא"ל, וכשסורקים אותו, הכרטיס ביקור הדיגיטלי נשמר בסמארטפון של האדם המקבל אותו. במילים פשוטות, כרטיסי ביקור אלקטרוניים יעזרו לך לעבור מתלות בכרטיס פיזי ולתת לך את השקט שהמידע שלך הגיע בצורה נכונה. בנוסף, למעלה מ-80% מכרטיסי הביקור הפיזיים ניזוקים, אובדים או מאבדים את ערכם תוך שבוע מהמסירה, כך שהחזקת כרטיס ביקור דיגיטלי יכולה להיות שיטה טובה יותר להשאיר את המידע של העסק שלך אצל הלקוח.

נניח והחלפת כתובת לאתר, שינת את כתובת הדוא"ל או כתובת המשרד שלך ואתה רוצה לערוך להדפיס או לשתף את כרטיס הביקור שלך כדי לעדכן למידע העדכני ביותר? אז עם כרטיס ביקור דיגטלי זה קל מתמיד! בעזרת כרטיס ביקור דיגיטלי ניתן לערוך את המידע שבתוך הכרטיס ולהשאר עם אותו קוד  QR (קוד שיתוף) שהפצת כך שלקוחות או עסקים פוטנציאליים ימשיכו לסרוק את אותו קוד שיתוף שלך, ולראות את המידע העדכני ביותר של העסק שלך בזמן אמת. כמובן  שזה מפחית את הצורך בעלויות הדפסה וגם חוסך את המאמץ והזמן להפיץ את כרטיס הביקור המעודכן החדש.

יתרון נוסף של השימוש בקוד שיתוף דינמי לכרטיסי ביקור דיגיטליים הוא בכך שהם נותנים לך גישה למידע על אופן השימוש של הלקוחות שלך. אם מישהו סורק את קוד השיתוף של כרטיס הביקור הדיגיטלי שלך, תוכל לעשות שימוש בניתוח של קוד השיתוף כדי לייעל את תוכנית השיווק שלך.

הדור הבא של כרטיסי הביקור

עריכת פרטי איש קשר מהירה

מעקב חכם אחרי צפיות בכרטיס

שיתוף מהיר בכל מקום

שומרים על סביבה נקיה

עיצוב יפייפה!

יצירת באנר

דמיין לעצמך את הבאנרים של העסק שלך מודפסים על שלטי חוצות. מלא אנשים רואים אותם ואתה רוצה למשוך את תשומת הלב שלהם כדי לתפוס את האנשים שמתעניינים במוצר שלך, לכן חשוב מאוד שהבאנר ימשוך את תשומת הלב של הצופים ובו זמנית יעביר את המסר שלך. אצלנו בNETWEB אנו משתמשים בכלים מקצועיים לעיצוב ועריכת הבאנר עם תכנון מקדים על מנת למקסם את אחוזי האנשים שינקטו פעולה כשיראו את המודעה שלך, אז איך בסביבת הפרסום הצפופה של היום מעצבים באנר ייחודי שימשוך את האנשים שאליהם אתה רוצה להגיע?

אחד הדברים החשובים ביצירת באנר הוא הטקסט, צריך שהטקסט יהיה בגופן ברור ויבלוט מהמודעה כדי שאנשים יקלטו את המסר ישר בהסתכלות ראשונית

המשך ישיר לבחירת הגופן והגודל של הטקסט הוא המסר שאנו מעבירים, הדרך הטובה ביותר ליצירת באנר טוב היא להשאר ממוקד, להעביר מסר ברור שיניע את המתעניין ליצור אינטרקציה.

זה נראה כמו דבר ממש בסיסי ופשוט ובחירת תמונה נכונה לבאנר זה משהו בסיסי, אבל תתפלאו כמה תמונות משעממות ולא קשורות מוכנסות למלא מהבאנרים, מחקרים מראים שאנו נזכור ביותר מ-65 אחוז מהמקרים באנר שיש לו תמונה מתאימה ביחס ל10 אחוז בלבד בבאנר עם תמונה לא קשורה.

מסר שקולע למטרה

עיצוב מדהים שמושך לקוחות

מגוון גדלים מותאמים אישית לפרסום במגוון פלטפורמות