fbpx
לוגו NETWEB

בניית דף נחיתה לעסק

דף נחיתה לעסק - על מה ולמה?

דף נחיתה הוא הדרך היעילה, הנוחה והזולה לפרסום, שיווק והפצת מוצרים בעולם הדיגיטל.
דף נחיתה הינו דף אינטנרטי יחיד וממוקד להפצה ברשתות חברתיות ובעולם הדיגיטל.
כולל מידע, תמונות, סרטונים, המלצות, קישורים וכל מידע או מוצר שבעל העסק ירצה לקדם ולחשוף את הלקוחות הפוטנציאלים שלו.

דוגמה דף נחיתה לעסק

תוכן עניינים

אז מה זה בדיוק דף נחיתה לעסקים?

במילים פשוטות, דף נחיתה הוא דף אינטרנט עצמאי שנועד לעודד מבקרים לבצע פעולה מסוימת. כאשר אנו אומרים "פעולה ספציפית", אנו מתכוונים למשהו כמו ביצוע רכישה, הרשמה לניוזלטר, מילוי טופס או כל מטרה ממוקדת אחרת שאולי יש לך בראש עבור העסק שלך.

עכשיו, אולי אתה חושב, "למה אני לא יכול פשוט להשתמש בדפי האתר הרגילים שלי למטרה זו?" ובכן, זה בגלל שדפי נחיתה מתוכננים להיות הרבה יותר ממוקדים וספציפים מדפי האתר הרגילים שלך. הם משמשים בדרך כלל בקמפיינים שיווקיים דיגיטליים, כדי לשלוח תנועה לדף שנועד במיוחד להמיר מבקרים ללידים או ללקוחות על שירות או מוצר מסויים.

דפי נחיתה יכולים לשמש למגוון מטרות שונות, בהתאם למטרות העסקיות שלך. לדוגמה, אם אתה משיק מוצר חדש, תוכל ליצור דף נחיתה שמדגיש את התכונות והיתרונות של המוצר הזה, ומעודד מבקרים לבצע רכישה. לחלופין, אם אתה מנסה לבנות את רשימת הדוא"ל שלך, תוכל ליצור דף נחיתה המציע מדריך חינמי או משאב בעל ערך אחר בתמורה לפרטי הקשר של המבקרים.

בסך הכל, דף נחיתה הוא כלי רב עוצמה עבור כל בעל עסק שרוצה למקסם את מאמצי השיווק הדיגיטליים שלו ולהניב יותר המרות. על ידי יצירת דף ממוקד וממוקד שנועד לעודד מבקרים לבצע פעולה ספציפית, תוכל להגדיל את סיכויי ההצלחה שלך ולהגדיל את העסק שלך לאורך זמן.

החשיבות של דף נחיתה מעוצב בצורה מקצועית

עכשיו כשאתה יודע מה זה דף נחיתה ולמה הוא מיועד בוא נדבר על למה זה כל כך חשוב לוודא שדף הנחיתה לעסק שלך בנוי בצורה מקצועית.

בראש ובראשונה, דף נחיתה הוא לרוב האינטראקציה הראשונה שיש ללקוח פוטנציאלי עם העסק שלך. זה אומר שהוא צריך לעשות רושם חזק ולהעביר מיד את הערך של המוצר או השירות שלך. אם דף הנחיתה שלך מעוצב בצורה גרועה, קשה לניווט או אינו מציע מידע ברור על מה שאתה מציע, סביר להניח שהמבקרים יעזבו מבלי לבצע כל פעולה.

מצד שני, דף נחיתה מעוצב היטב יכול לעזור לך להתבלט מול המתחרים, לבסס אמינות מול לקוחות פוטנציאליים, ובסופו של דבר להביא ליותר המרות. על ידי יצירת דף נחיתה מושך מבחינה ויזואלית, קל לניווט וממוקד ביתרונות של המוצר או השירות שלך, אתה יכול להגדיל את הסבירות שהמבקרים יבצעו את הפעולה הרצויה, בין אם זה ביצוע רכישה, מילוי טופס, או משהו אחר לגמרי.

בנוסף לעיצוב ולמסרים של דף הנחיתה שלך, חשוב לקחת בחשבון גם גורמים כמו מהירות הדף, היענות לנייד ואופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO). אלמנטים אלה יכולים כולם להשפיע על חווית המשתמש ובסופו של דבר להשפיע על שיעורי ההמרה שלך. לדוגמה, דף נחיתה בטעינה איטית או כזה שאינו מותאם למכשירים ניידים עלול לגרום למבקרים לאבד עניין במהירות ולעזוב את האתר שלך.

דף נחיתה מעוצב היטב הוא מרכיב קריטי בכל אסטרטגיית שיווק דיגיטלית יעילה. על ידי השקעת זמן ומשאבים ביצירת דף נחיתה שנועד להמיר מבקרים ללקוחות, אתה יכול להגדיל את סיכויי ההצלחה שלך ולהצמיח את העסק שלך לאורך זמן.

חד וקולע

כשזה מגיע ליצירת דף נחיתה יעיל לעסק שלך, חשוב לזכור את העקרון KISS: Keep It Simple, Stupid. למרות שזה יכול להיות מפתה לכלול הרבה גרפיקה נוצצת, הודעות מורכבות ורעשי רקע אחרים, המציאות היא שלעתים קרובות יותר פשוט ונקי מביא תוצאות טובות יותר.

למה? בתור התחלה, בדף נחיתה פשוט קל למבקרים להבין ולנווט. על ידי התמקדות בכמה מסרים מרכזיים וקריאות לפעולה (CTAs), אתה יכול להבהיר מה אתה רוצה שהמבקרים יעשו ומדוע עליהם לעשות זאת. זה יכול לעזור להפחית בלבול, להגביר את המעורבות, ובסופו של דבר להביא ליותר המרות.

בנוסף, דף נחיתה פשוט יכול גם לעזור לשפר את מהירות הדף שלך וזמני הטעינה, גורם קריטי בשמירה על מעורבות המבקרים. אם לדף הנחיתה שלך לוקח יותר מדי זמן להטען, סביר להניח שהמבקרים יהיו מתוסכלים ויעזבו עוד לפני שתהיה להם הזדמנות לראות מה יש לך להציע. על ידי שמירה על דף הנחיתה שלך פשוט ויעיל, אתה יכול לשפר את הביצועים שלו ולהגדיל את הסיכוי של המבקרים להישאר בסביבה.

כמובן, זה לא אומר שדף הנחיתה שלך חייב להיות משעמם או לא אטרקטיבי. אתה עדיין יכול להשתמש בגרפיקה שמושכת את העין ואלמנטים עיצוביים אחרים כדי להבליט את הדף שלך. המפתח הוא להשתמש באלמנטים הללו באופן שתומך במסר הכולל שלך ולא מסיח את הדעת מהמטרה העיקרית של הדף.

לכן, כשזה מגיע ליצירת דף נחיתה עבור העסק שלך, זכור לשמור על הדף חד וקולע למטרה. על ידי התמקדות בכמה מסרים מרכזיים, מזעור הסחות דעת ואופטימיזציה למהירות ולביצועים, אתה יכול ליצור דף שהוא גם יעיל וגם מרתק.

יצירת דף נחיתה שממיר

בסופו של יום, המטרה של כל דף נחיתה היא להמיר מבקרים ללקוחות. אבל איך יוצרים דף נחיתה שבאמת משיג זאת? הנה כמה טיפים:

התחל עם מטרה ברורה. לפני שתתחיל לעצב את דף הנחיתה שלך, חשוב שתהיה לך מטרה ברורה בראש. מה אתה רוצה שהמבקרים יעשו כשהם מגיעים לדף שלך? בין אם מדובר בביצוע רכישה, מילוי טופס או הרשמה לתקופת ניסיון בחינם, ודא שהדף שלך ממוקד במטרה ספציפית.

קופי משכנע. המסרים בדף הנחיתה שלך הם קריטיים בשכנוע מבקרים לנקוט בפעולה. ודא שהתוכן שלך ברור, תמציתי וממוקד ביתרונות של המוצר או השירות שלך. השתמש בשפה שמדברת ישירות לקהל היעד שלך ומדגישה מדוע ההצעה שלך היא הבחירה הטובה ביותר עבורם.

השתמש בעיצוב המושך את העין. למרות שאתה רוצה לשמור על דף הנחיתה שלך פשוט, זה לא אומר שהוא חייב להיות משעמם. השתמש באלמנטים עיצוביים כמו צבע, טיפוגרפיה ותמונות כדי להפוך את הדף שלך למושך ויזואלית ולמשוך את תשומת הלב של המבקרים. רק תוודא שהשימוש באלמנטים האלה נעשה בצורה שתומכת במסר הכולל שלך ולא מסיח את הדעת מהמטרה העיקרית של הדף.

בצע אופטימיזציה לנייד. עם יותר ויותר אנשים שניגשים לאינטרנט במכשירים הניידים שלהם, חשוב לוודא שדף הנחיתה שלך מותאם לנייד. המשמעות היא עיצוב למסכים קטנים יותר, שימוש בגופנים ידידותיים לנייד ולוודא שהדף שלך נטען במהירות ברשתות לנייד.

לבדוק, לבדוק, לבדוק. לבסוף, חשוב לבדוק את דף הנחיתה שלך כדי לראות איך הוא מתפקד. בדיקת A/B היא דרך מצוינת להתנסות באפשרויות שונות של הודעות, עיצוב ופריסה כדי לראות מה עובד הכי טוב. על ידי איטרציה ושיפור מתמיד של דף הנחיתה שלך, אתה יכול להגדיל את סיכויי ההצלחה שלך ובסופו של דבר להביא ליותר המרות.

על ידי ביצוע טיפים אלה ויצירת דף נחיתה ממוקד, משכנע ומוטב לביצועים, אתה יכול להגדיל את הסיכוי שלך להמיר מבקרים ללקוחות ולהרחיב את העסק שלך לאורך זמן.

צרו קשר

צריכים עזרה בבית דף נחיתה? צרו קשר ליעוץ בחינם!

פלאפון

053-2959999

בניית דף נחיתה לעסק | בניית דף נחיתה בחינם | מדריך מאפס למאה

מה זה דף נחיתה? | מה ההבדל בין דף נחיתה לאתר? | מה צריך לדעת לפני שבונים דף נחיתה? | בניית דף נחיתה בחינם | איך בונים דף נחיתה? | דף נחיתה בפייסבוק | דף נחיתה בוורדפרס

בעידן של היום , שרובנו נמצאים באינטרנט רוב הזמן, נוכוחות מקוונת לבעלי עסקים חיונים להצלחה שלהם , אחד הכלים הטובים ביותר לקידום מוצר או שירות ספיציפי באסטרטגיית השיווק של העסק הוא דף נחיתה מדוייק ומעוצב היטב. בניית דף נחיתה יעיל , יכולה להביא תוצאות מדהימות ולחבר בין לקוחות פוטנציאליים לבעל העסק ע"י איסוף לידים או קידום מוצר ספציפי דרך הצעה שווה , "מתנה" או כל דבר שיכול למשוך את הלקוח הפונטציאלי לבצע אינטרקציה עם העסק בזכות הקידום הספציפי. במדריך זה נלמד הכל מהבסיס , החלק מהמשמעות של דף נחיתה , ההבדל בין דף נחיתה לאתר והחשיבות בהם , ואת השיקולים המרכזיים שצריך לדעת לפני שניגשים לבניית דף נחיתה. כמו כן נדבר על חיבור דף הנחיתה לקמפיינים בפייסבוק והבניה שלו בשלל מערכות שונות.

אז יש לך עסק , ובתוך העסק יש לך מוצר או שירות ספציפי שאתה רוצה לקדם , בדיוק בשביל זה יש את המושג "דפי נחיתה" מלשון "נחיתה" , הלקוח המיועד שלך נוחת בדף שהכנת מראש במיוחד בשבילו , את הדף נחיתה אתה מפרסם ברשת ע"י פלטפורמות כמו פייסבוק , גוגל , ועוד. בתוך הדף אתה מציע הצעה מדהימה , יעילה ושווה, וכך הלקוח נחשף לעסק שלך ויוצר איתך קשר , ואתה מרוויח חשיפה , פרסום , וקידום של המוצר או השירות שאתה רוצה לקדם , זו גם דרך מעולה לשווק מוצר ספיציפי כדי למשוך אנשים להפוך ללקוחות שלך ולקנות משאר המוצרים "הרגילים" שנמצאים אצלך בחנות, או פשוט להוסיף על המוצר עוד מוצרים משלימים, ולייצר דרכו סוג של משפך שיוביל את הלקוח ש"נחת" אצלך להפוך ללקוח נאמן וקבוע, לכן חשוב נורא להשקיע בדף נחיתה ולתכנן נכון את היעדים , כי ההשקעה בדף נחיתה היא לא רק על מוצר או שירות ספציפי , היא יכולה לשמש כאסטרטגיה רחבה שיכולה להביא את העסק לגבהים חדשים!

מה זה דף נחיתה?

דף נחיתה הוא דף אינטרנט ממוקד שלא קשור באופן ישיר לאתר אלא תוכנן מתוך מחשבה על מטרה מסוימת, בדרך כלל ללכוד לידים או להניע המרות. בניגוד לדף הבית של אתר אינטרנט, המשמש לביסוס העסק ברשת הצגה שלו מידע על השירותים וכו', דף נחיתה מתמקד במטרה אחת, ומוביל את המבקרים לביצוע פעולה ספציפית כדי להשיג יעד שתוכנן מראש , בין אם זה מכירה וקידום של מוצר חדש , או קידום של שירות שבעל עסק מציע. הוא מציג מסר תמציתי ומשכנע, עם כמה שפחות הסחות דעת ומציג בצורה מדוייקת את המוצר שאנו רוצים לשווק בתקווה שהלקוח יתעניין בו וירצה לרכוש מאיתנו אותו.

"בעוד שאתר אינטרנט משמש כנוכחות מקוונת לעסק, לדף נחיתה יש מטרה ממוקדת וספציפית יותר. אתר אינטרנט מורכב בדרך כלל ממספר דפים, שכל אחד מהם מציע מידע ופונקציונליות שונים. מצד שני, דף נחיתה הוא עמוד עצמאי שנוצר במטרה היחידה להמיר מבקרים ללידים או ללקוחות. הוא משמיט קישורי ניווט מיותרים, ממזער הסחות דעת ושומר על הפוקוס על הפעולה הרצויה."

דברים שצריך לדעת לפני שניגשים לתהליך הבניה בפועל

  1. צריך להבין מי ה"קהל" שאנו רוצים להגיע אליו – ככל שנבין יותר טוב למי אנחנו משווקים , ואת מי אנחנו רוצים בתור הלקוחות קצה שלנו , כך נדע טוב יותר מה להציע להם , מה כואב להם , ואיזה פתרון הם מחפשים לבעיות שלהם, לדוגמא – אם אנחנו רוצים לבנות דף נחיתה לשירות ספציפי שעורך דין מציע , כמו שירות הורדת נקודות נהיגה, אנו נעשה מיפוי של קהל היעד שלנו ונבין את הכאב שלו, לדוגמא- אנשים שהזמן שלהם חשוב נורא ואין להם זמן ללכת לעשות נהיגה מונעת ורענון נהיגה, ונציג להם בצורה מדויקת ומשכנעת את הזמן שיחסכו בזה שיבטלו את הנקודות שקיבלו. עכשיו כשנעצב ונבנה את הדף נחיתה הוא יהיה מדוייק ויציג את הכאב בצורה ברורה שתגרום לקהל היעד שלנו – אנשים שהזמן שלהם יקר, להשאיר פרטים ולהתעניין בשירות.
  2. לכוון כבר לפני הבניה , לתוצאה הרצויה- מה אתה רוצה להשיג מהדף נחיתה שלך? לידים? למכור מוצר? להגדיל מודעות לעסק שלך? לקבוע פגישות? , ככל שהיעד יהיה ברור יותר ומובן לך, תוכל לבקר ולמדוד את הדף נחיתה בצורה יעילה יותר, לבנות את הדף נחיתה בצורה מדוייקת יותר, ולדייק את ההצעה שאתה מציע בדף ליעדים שאתה רוצה להשיג. חשוב לזכור שדף נחיתה זה חלק מתהליך ואסטרטגיה שלמה של שיווק , וחשוב לייצר אסטרטגיה שלמה שתייצר לך בסופו של יום מכירות בצורה יעילה ומדוייקת.
  3. העיצוב של הדף נחיתה – ברור שעיצוב זה אלף בית , אם הדף נחיתה יראה עלוב או לא מקצועי ולא קשור , אנשים יצאו ממנו מהר וההשקעה שלך תרד לטמיון , לכן חשוב לעצב את הדף נחיתה בצורה נעימה שמושכת את העין , ומצד שלי לא מסובכת מידי כדי לא לבלבל את הלקוח.
  4. טקסטים וכותרות של הדף נחיתה – הטקסט זה הכל , אם תשימו כותרת לא קשורה, או תבלבלו ללקוח את השכל אם סיפורים על עצמכם וכו' וכו' הוא ינטוש את הדף , אל תשכחו, בדף נחיתה אנחנו מחפשים לתפוס את תשומת הלב של הלקוח דרך הצעה מפתה , שנוגעת בכאב שלו , כזו שהוא יתמגנט אליה , לכן צריך שהטקסטים יהיו מדוייקים ויפגעו בול בצורך של קהל היעד שלכם.
  5. הצעת "ערך" – הצעת ערך זה לא סתם מילה יפה , אנשים מחפשים לקבל ערך , ערך אמיתי שיעזור להם באמת ולא עוד איזה מדריך זול, או מבצע מזוייף , כשמכינים את אסטרטגיית השיווק , אחד הדברים המהותיים ביותר , שיתפסו את הלקוח , זה מה הוא מקבל , מה פותרים לו , האם זה שווה לו?. לכן תקדישו זמן בלהבין מה הערך מוסף שאני יכול לספק ללקוח שלי? איך אני יכול למשוך אותו לצרוך את השירות שלי? לדוגמא אם אני רוצה למשוך אנשים לחנות שלי אני יכול לתת לכל מי שמשאיר פרטים איזה מוצר כלשהו במתנה , ומי לא אוהב מתנות? וככה נכנסים לתודעה של הלקוחות , כשהוא מגיע לחנות לאסוף את המתנה שלו צריך לתת לו שירות מעולה , והוא כבר יזכור את המקום לטובה. ותמיד צריך לזכור שדף נחיתה הוא חלק מתהליך ארוך שצריך לתחזק עם שיווק דרך איימיל וכו'

 

צעד אחר צעד, תהליך בניית הדף נחיתה בפועל

כיום בפן הטכני , יש מלא אופציות להשגת המוצר הסופי הלא הוא דף הנחיתה , החל ממערכות אוטומטיות שחוסכות למשתמש זמן מצד אחד אבל מצד שני מגבילות אותו באפשרויות העריכה וכו', ועד למערכות מקצועיות , שדורשות הבנה טכנית וידע. במדריך הזה נעסוק בבניית דף נחיתה על פלטפורמת וורדפרס, פלטפורמת קוד פתוח הבנויה על PHP , הבחירה בבניית דף נחיתה בוורדפרס על פני מערכות אחרות היא מכיוון שבניית דף נחיתה בוורדפרס יקנה לכם יותר חופש פעולה ועריכה, הקבצים יהיו שלכם לתמיד  – לא תצטרכו להתחתן עם אף אחד. המערכת עצמה חינמית לשימוש, ומה שנותר הוא רק להתחיל!

מכיוון שבחרנו בוורדפרס , שזו מערכת קוד פתוח- (תדמיינו שזה כמו תוכנה שדרכה אתם בונים את הדף נחיתה שלכם ומנהלים אותו , במקום שתצטרכו לכתוב קוד מאפס.) אנו צריכים לרכוש דומיין ושרת. דומיין זה הכתובת של הדף נחיתה שלנו (לדוגמא: https://net-web.co.il)     אם כבר יש לכם אתר שלא בנוי בוויקס אתם פשוט יכולים להשתמש בדומיין שכבר יש לכם , אם אתם רק מתחילים , אתם פשוט יכולים לרכוש דומיין בכמה צעדים פשוטים , פשוט תחפשו " דומיין לרכישה" ותבחרו שם שמתאים לעסק שלכם. באופן עקרוני , גם בבחירת דומיינים יש תורה שלמה שצריך לדעת וללמוד , יש דירוג לדומיינים בגוגל, יש אנשים שמוכרים דומיינים באלפי שקלים, וזה ממש עולם שלם. לדף נחיתה שמגיעים אליו ברוב הזמן דרך קמפיינים ממומנים ולא בצורה "אורגנית" אז פחות חשוב שם הדומיין אלא רק שלא יראה חשוד ועם סיומת מוזרה

בבחירת אחסון יש מלא אפשרויות ומבצעים שמציעות ענקיות האחסון, אנחנו ממליצים ללכת על אחסון אמין ומהיר עם שרתים חזקים ולא על אחסון משותף שיכול לגרום לבעיות בעתיד, היום המחירים יחסית נוחים ואפשר למצוא מבצעים שווים לדוגמא – SITEGROUND שמציע אחסון מהיר ובטוח ב3 דולר לחודש.

חיבור הדומיין לשרת

אחרי שרכשתם דומיין ושרת ובהנחה שרכשתם כל אחד מאתר אחר , תצטרכו לחבר את הדומיין לשרת , תראו את הדומיין כמו "הכתובת" שמפנה בין האחסון למשתמש שמגיע לאתר שלכם , השרת זה פשוט מחשב שיושב במקום כלשהו באירופה ומחובר לרשת, והדומיין מפנה אותו לתוכן המאוחסן בשרת ומציג את מה שיושב עליו.

כדי לחבר את הדומיין שלך לשרת , צריך לחבר את הname server  לדומיין, לכן תכנס לאחסון , משם תוציא את ה- name server  ואז פשוט תכניס אותם למקום המיועד בהגדרות הDNS בדומיין שרכשת.

שמור את השינויים , וכעבור מספר שעות עד 48 שעות, תהליך החיבור יסתיים והדומיין שלך יתחבר בהצלחה לאחסון, וכאשר מישהו יבקר בדומיין שלך, הדומיין יפענח את שם האחסון (שרת האחסון שלך) ויציג את התוכן המאוחסן בו.

צריכים עזרה בתהליך חיבור הדומיין? צרו איתנו קשר ונסייע!

התקנת וורדפרס על השרת

לאחר שחיברת את הדומיין שלך עם השרת, תוכל להתחיל לעבוד ולבנות את דף הנחיתה שלך. כיום בתוך חשבון האחסון שלך כבר יהיה לך כפתור שמבצע לך את ההתקנה של מערכת וורדפרס בלחיצה אחת!

התקנת תוספים , וערכת נושא

כדי לשפר את הפונקציונליות והעיצוב של דף הנחיתה שלך, תוכל להתקין תוספים ולבחור ערכת נושא מתאימה. תוספים הם רכיבי תוכנה נוספים שמוסיפים תכונות ויכולות ספציפיות לאתר שלך. ערכות נושא, לעומת זאת, קובעות את המראה הכללי והפריסה של דף הנחיתה שלך.

התקנת תוספים (חבילות קוד שיוסיפו פונקציות לאתר שלכם)

כדי לשפר את הפונקציונליות של האתר ולהפוך את הקמת הדף נחיתה ליותר פשוט בצורה משמעותית, ניתן ואף רצוי להתקין מספר תוספים.

כדי להתקין תוספים – גש ללוח המחוונים של וורדפרס שלך (מצד ימין שלך או למעלה אם אתה בדף הראשי).

נווט אל הקטע "תוספים" ולחץ על "הוסף חדש".

חפש את התוסף הרצוי באמצעות מילות מפתח רלוונטיות.

לאחר שתמצא את התוסף, לחץ על "התקן עכשיו" ולאחר מכן "הפעל" כדי להפעיל את התוסף.

הגדר את הגדרות הפלאגין בהתאם לדרישות שלך.

תוספים פופולריים לבניית דפי נחיתה כוללים את Elementor, Beaver Builder ו-WPForms. תוספים אלה מציעים פונקציונליות של גרירה ושחרור אלמנטים על המסך בצורה נוחה וויזואלית, תבניות מעוצבות מראש ויכולות בניית טפסים, מה שמקל על התאמה אישית של דף הנחיתה שלך.

 

בחירת ערכת נושא

מלוח המחוונים של וורדפרס, עבור אל "מראה" ולחץ על "ערכות נושא".

בחר "הוסף חדש" כדי לחקור את הנושאים הזמינים.

אתה יכול לחפש ערכות נושא על סמך קריטריונים ספציפיים או לדפדף בין הנושאים המומלצים, הפופולריים או העדכניים ביותר.

לאחר שתמצא ערכת נושא שאתה אוהב, לחץ על "התקן" ולאחר מכן על "הפעל" כדי להחיל את הנושא על דף הנחיתה שלך.

התאם אישית את הגדרות הנושא ורכיבי העיצוב לפי הצורך.

בעת בחירת ערכת נושא, קחו בחשבון את ההיענות שלו (עיצוב ידידותי לנייד), אפשרויות התאמה אישית ותאימות עם בונה דפי הנחיתה ותוספי התוספים שבחרת. ודא שהנושא מתיישב עם זהות המותג שלך ותומך באלמנטים החזותיים שאתה רוצה לשלב בדף הנחיתה שלך.

 

שלב 13: התאם אישית את ערכת הנושא והתוספים שלך

לאחר התקנת התוספים והערכת נושא הרצויים, הגיע הזמן להתאים אותם כך שיתאימו למיתוג שלך ולייעל את הפונקציונליות של דף הנחיתה שלך.

 

גש לאפשרויות ההתאמה האישית של הנושא על ידי מעבר אל "מראה" ובחירה ב"התאמה אישית" מלוח המחוונים של וורדפרס.

בחלונית ההתאמה האישית, שנה אלמנטים כגון צבעים, גופנים, פריסת כותרות עליונות ותחתונות והיבטים חזותיים אחרים.

הגדר את הגדרות הפלאגין על ידי גישה לדף ההגדרות הייעודי של התוסף או שימוש באפשרויות ההתאמה האישית בתוסף עצמו.

הקפד ליישר את העיצוב והפונקציונליות עם יעדי דף הנחיתה הכוללים וחווית המשתמש שלך.

התאמה אישית של ערכת הנושא והתוספים שלך מאפשרת לך ליצור דף נחיתה מגובש ומושך מבחינה ויזואלית שמהדהד עם קהל היעד שלך.

 

שלב 14: בדוק ובצע אופטימיזציה של דף הנחיתה שלך

לאחר פרסום דף הנחיתה שלך ומותאם אישית, חשוב לבדוק את הביצועים שלו ולבצע אופטימיזציה של הרכיבים שלו לתוצאות טובות יותר.

 

בצע בדיקות A/B כדי להשוות גרסאות שונות של כותרות, רכיבים ויזואליים ורכיבי קריאה לפעולה. זה עוזר לך לזהות מה מהדהד הכי טוב עם הקהל שלך.

עקוב אחר מהירות טעינת העמוד וודא שהוא מותאם לזמני טעינה מהירים. השתמש בכלים כמו Google PageSpeed Insights כדי לזהות אזורים לשיפור.

בדוק את ההיענות של דף הנחיתה שלך במכשירים שונים כדי להבטיח חווית משתמש חלקה.

נתח באופן רציף התנהגות ומעורבות מבקרים באמצעות כלים כמו Google Analytics או הניתוח המובנה שמספק בונה דפי הנחיתה שלך. התאם את דף הנחיתה שלך על סמך התובנות שאתה אוסף.

בדיקות ואופטימיזציה קבועים עוזרים לך לחדד את דף הנחיתה שלך ולשפר את האפקטיביות שלו בהשגת היעדים שלך.

 

סיכום

בניית דף נחיתה דורשת תכנון קפדני, התאמה אישית ואופטימיזציה. על ידי ביצוע השלבים המתוארים במדריך זה, מרכישת דומיין ואירוח ועד לפרסום ואופטימיזציה של דף הנחיתה שלך, תוכל ליצור נוכחות מקוונת מושכת שמניעה המרות ומשפרת את העסק שלך. זכור ליישר את דף הנחיתה שלך עם הצרכים, המטרות וההעדפות של קהל היעד שלך, ולהעריך באופן רציף את הביצועים שלו כדי לבצע שיפורים מונעי נתונים.

היכרות עם דפי נחיתה והחשיבות שלהם לעסק

דף נחיתה הוא דף אינטרנט עצמאי, שנוצר במיוחד למטרת קמפיין שיווקי או פרסומי. הוא נועד לכוון את המבקר לבצע פעולה מסוימת, כגון מילוי טופס, ביצוע רכישה או הורדת תוכן.

דפי נחיתה הם חלק חשוב מכל אסטרטגיית שיווק מקוונת מכיוון שהם מספקים חוויה ממוקדת, רלוונטית ובעלת ערך למבקר. הם מאפשרים לך להציג הצעה ברורה ומשכנעת, ומנחים את המבקר לביצוע פעולה רצויה.

דפי נחיתה אפקטיביים מתוכננים מתוך מחשבה על מטרה להביא המרות (הנעה לפעולה). המשמעות היא שהם מותאמים לרלוונטיות ובהירות מקסימלית בהעברת המסר, וממזערים הסחות דעת או מידע מיותר.
דף נחיתה מעוצב בצורה מקצועית יכול לשפר משמעותית את האפקטיביות של הקמפיין השיווקי שלכם מכיוון שתכנון נכון של הדף נחיתה מגדיל את הסבירות שמבקר יבצע את הפעולה הרצויה.

כמה מרכיבים מרכזיים של דף נחיתה מוצלח כוללים כותרת ברורה ומשכנעת, תמונות או גרפיקה רלוונטית ואיכותית, הצעה שאי אפשר לסרב לה, וקריאה בולטת ויעילה לפעולה.

דף נחיתה הוא דף אינטרנט עצמאי, שנוצר במיוחד למטרת קמפיין שיווקי או פרסומי. הוא נועד לכוון את המבקר לבצע פעולה מסוימת, כגון מילוי טופס, ביצוע רכישה או הורדת תוכן.

דפי נחיתה הם חלק חשוב מכל אסטרטגיית שיווק מקוונת מכיוון שהם מספקים חוויה ממוקדת, רלוונטית ובעלת ערך למבקר. הם מאפשרים לך להציג הצעה ברורה ומשכנעת, ומנחים את המבקר לביצוע פעולה רצויה.

כמה מרכיבים מרכזיים של דף נחיתה מוצלח כוללים כותרת ברורה ומשכנעת, תמונות או גרפיקה רלוונטית ואיכותית, הצעת ערך חזקה וקריאה בולטת ויעילה לפעולה.

ישנן מספר דרכים לבצע אופטימיזציה של דף נחיתה להמרות, ביניהן: שימוש בכותרת והצעת ערך ברורה ומשכנעת, שילוב תמונות או גרפיקה רלוונטית ואיכותית, שימוש בקריאה בולטת ויעילה לפעולה ובדיקת אלמנטים שונים בעמוד באמצעות בדיקת A/B.
עוד אפשרות היא, שצוות המעצבים והמשווקים המנוסים שלנו יעבוד איתך כדי ליצור דף נחיתה המותאם לעסק שלך ולמטרות השיווק שלך. אנו נתחיל בהבנה של קהל היעד שלך ונייצר לך הצעה שתייחד ותבדל אותך משאר המתחרים, לאחר מכן נשתמש במידע שאספנו כדי ליצור דף נחיתה מותאם לרלוונטיות והמרה מקסימלית.

ישנם מספר מדדי מפתח שבהם אתה יכול להשתמש כדי למדוד את הביצועים של דף הנחיתה שלך, כולל שיעור המרה (אחוז המבקרים שמבצעים את הפעולה הרצויה), שיעור היציאה מדף הכניסה (אחוז המבקרים שיוצאים מהדף מבלי לבצע כל פעולה). וזמן ממוצע בדף (כמה זמן מבקרים מבלים בדף).

כמה שיטות עבודה מומלצות לעיצוב דף נחיתה כוללות: שמירה על עיצוב נקי ומסודר, שימוש בגופן ברור וקל לקריאה, שימוש בתמונות או גרפיקה רלוונטיות ואיכותיות והקפדה על טעינת הדף במהירות. כיום יש תוכנות גרפיקה מתקדמות כמו ADOBE XD , FIGMA  שנועדו לעיצוב דפי נחיתה.

בדרך כלל עדיף ליצור דף נחיתה ייחודי לכל קמפיין שיווקי, שכן זה מאפשר להתאים את העמוד למטרות ולקהל היעד הספציפיים של הקמפיין. שימוש בדף נחיתה בודד עבור מסעות פרסום מרובים יכול לדלל את המיקוד והאפקטיביות של הדף.

מספר טיפים לדף נחיתה מוצלח

כותרת ברורה ומשכנעת
 הכותרת היא הדבר הראשון שמבקר יראה כשהוא מגיע לדף הנחיתה שלך, לכן חשוב להפוך אותה למושכת תשומת לב ורלוונטית. הכותרת צריכה לתקשר באופן ברור ותמציתי את הערך של ההצעה שלך, וצריכה להיות מותאמת למטרות של מסע הפרסום השיווקי שלך.

תמונות או גרפיקה רלוונטיות ואיכותיות
אלמנטים חזותיים יכולים לעזור למשוך את המבקר ולחזק את המסר של דף הנחיתה שלך. השתמש בתמונות או בגרפיקה רלוונטית ואיכותית כדי להמחיש את המסר שאתה מנסה להעביר ולהוסיף ערך לחוויית המשתמש. הימנע משימוש בתמונות באיכות נמוכה או לא קשורות, מכיוון שהן עלולות להסיח את הדעת מהמסר שלך ולפגוע באמינות שלך.

הצעת ערך חזקה
הצעת הערך שלך צריכה להסביר בצורה ברורה ותמציתית את היתרונות של ההצעה שלך, ומדוע היא הפתרון הטוב ביותר לצרכי המבקר. היא צריכה לתת מענה לצרכים ולדאגות של קהל היעד שלך, ולהעביר בצורה ברורה את הערך שאתה מספק.

קריאה בולטת ויעילה לפעולה
הקריאה לפעולה היא המרכיב החשוב ביותר בדף הנחיתה שלך, שכן היא אומרת למבקר איזו פעולה אתה רוצה שיבצע.צריך לוודא שהקריאה לפעולה שלך בולטת, שקל למצוא אותה והיא מתקשרת בבירור לשלב הבא. צריך להשתמש בשפה שמכוונת לפעולה ומקלה על המבקר לבצע את הפעולה הרצויה.

מכור יותר עם דפי הנחיתה המותאמים אישית שלנו

צור יותר לידים והגבר את המכירות עם שירותי העיצוב והאופטימיזציה המקצועיים שלנו לדף נחיתה

ממוקד

ניתן להציג בו מוצר ספציפי לקהל יעד ספציפי וכך לחסוך זמן רב

עלות נמוכה

הקמה בזמן מינימלי

איסוף לידים חמים

אפשרות להשארת פרטים ויצירת רשימת תפוצה או לידים חמים

אחסון לשנה

זמינות מהירה

מחיר שמתאים גם לעסקים קטנים

מובנה ליצירת לידים חמים

עצרו הכל!

אתם חייבים לראות את דפי הנחיתה שלנו מקרוב.

חשוב לדעת..

דפי הניחתה שלנו מביאים תוצאות

הבנתי, דף נחיתה זה הכלי הדיגיטלי המתאים לילמגנט אליי לקוחות ולידים חמים


קישורים לדוגמאות של דפי נחיתה

לוגו NETWEB עם קווים
אייקונים רשתות חברתיות מחובר לNETWEB

עוד קצת עלינו...

חברת net-web נוסדה בשנת 2019 ע"י המנכ"ל נתנאל מגידס במטרה לתת מענה לעסקים קטנים וגדולים בתחום השיווק הדיגיטלי. החברה שואפת לעזור לעסקים לצמוח,
להתרחב ולהתפתח באינטרנט תוך עמידה ביעדים והגדלת מכירות.
אנו דוגלים ומתחייבים למתן שירותי שיווק דיגיטליים מיטביים, לצד אמינות, מקצועיות וחדשנות.

NETWEB, שירותים דיגיטיליים 360

אסטרטגיה

בניית תכנית אסטרטגית ארוכת טווח
לשיווק דיגיטלי

ליווי וייעוץ

ליווי וייעוץ בהפצה ושיווק העסק
בעזרת כלים דיגיטליים

עיצוב

עיצוב ומיתוג חדשני
המותאם לאופי העסק

תוכן

עיצוב ומיתוג חדשני
המותאם לאופי העסק

שיווק

שיווק העסק ברשתות חברתיות
גוגל, קידום ממומן.

מתלבטים איזה אתר מתאים לכם?

כנסו לראות את האתרים שלנו כבר באוויר

תמונת אתר לעסק NETWEB

צרו קשר

מתי אפשר להתחיל לבנות לי דף נחיתה?

פלאפון

053-2959999

תוכניות ומחירים

יש לנו חבילות ומבצעים
מתאימים במיוחד בשבילך

אתר עסקי הוא הבסיס השיווקי של כל עסק גדול או קטן.
ניתן להציג בו את כל הפרטים של העסק, היסטוריה, ערכים, מוצרים, תמונות, מאמרים, סרטונים, חנות דיגיטלית ועודדד
סוג האתר מותאם לאופי העסק, מכירתי או תדמיתי.

נעים להכיר, NETWEB

לוגו NETWEB
אנו סוכנות שיווק דיגיטלית המספקת
פתרונות סיוע לקידום מכירות,
חשיפה ברשתות חברתיות
והשגת יעדי שיווק
לעסקים קטנים וגדולים שרוצים להגיע
רחוק.
רחוק מאוד.

צרו קשר

מתי מתחילים לבנות לי דף נחיתה?

השאירו פרטים כאן ואנו נחזור אליכם עם כל הפרטים ונתאים לכם אתר לעסק שיגדיל לכם את המכירות ויציג אתכם בצורה שחלמתם עליה!

לוגו NETWEB
אנו סוכנות שיווק דיגיטלית המספקת
פתרונות סיוע לקידום מכירות,
חשיפה ברשתות חברתיות
והשגת יעדי שיווק
לעסקים קטנים וגדולים שרוצים להגיע
רחוק.
רחוק מאוד.